در اولین گام، لازم است تا یک کسبوکار جدید در سیستم ثبت کنید؛ این کار قدم ابتدایی و ضروری برای مدیریت و ایجاد صفهای مورد نیازتان است.
مراحل ایجاد کسبوکار
- نوع کسبوکار را از فهرست انتخاب کنید (مثلاً «کافه و رستوران»). این مورد در پیشنهاد تنظیمات اولیه صفها مفید است.
- عنوان (پیشوند نام کسبوکار) را وارد کنید (اگر چیزی وارد نکنید با توجه به نوع کسب و کار انتخابی، یک مقدار پیش فرض برای آن در نظر گرفته خواهد شد).
مثال: «کافه رستوران»؛ سپس با نام برند ترکیب میشود: «کافه رستوران زعفران». - نام کسبوکار را بنویسید (نام برند). این نام در صفحههای عمومی و داشبورد نمایش داده میشود.
- شهر را انتخاب کنید. این گزینه برای نمایشهای محلی، فیلترها و برخی زمانبندیها کاربرد دارد.
- آدرس را وارد کنید. آدرس در لینک عمومی و QR Code به مشتریان کمک میکند شما را پیدا کنند.
- شماره تلفن مدیریت/پشتیبانی را وارد کنید. برای تماسهای ضروری و نمایش در صفحه عمومی قابل استفاده است.
- روی ثبت کسبوکار بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.
توجه: اگر نام شهر شما در لیست شهرها موجود نمیباشد، با پشتیبانی تماس گرفته و مسئله را مطرح کنید.
پس از ثبت موفقیتآمیز کسب و کار، بهطور خودکار به صفحه افزودن اولین صف هدایت میشوید.
فرم ایجاد صف
در این مرحله فقط کافی است عنوان صف را وارد کنید و در صورت نیاز، توضیحات را اضافه نمایید. عنوان واضح انتخاب کنید تا در داشبورد و صفحهٔ عمومی، قابل تشخیص باشد. در نظر داشته باشید که شما بعدا در قسمت مدیریت صف میتوانید این صف را ویرایش کنید یا حتی در صورت نیاز، صفهای جدید اضافه کنید.
- عنوان صف: مثال: «مشتریان حضوری»، «لیست انتظار مراجعات حضوری»، «نوبتدهی روزانه».
- توضیحات (اختیاری): قوانین کوتاه یا راهنمایی برای کاربران (مثل «حضور حداکثر ۱۰ دقیقه بعد از اعلان»).